Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 24 mei 2014

Less is More ...

Daar ben ik voor de tweede keer vandaag. Nog even snel een Less is More bijdrage gemaakt.
Deze keer hadden ze een recept, nl dat je een Die cut moet gebruiken op je kaart.


Blijft uiteraard het feit dat je kaartje CAS moet zijn en veel wit en weinig poespas moet hebben. Ik denk dat ik er redelijk in geslaagd ben.

11 opmerkingen:

  1. Gorgeous use of colours, dies and layout
    Thanks for taking part.
    Sarah
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty Ankie!
    It's a really lovely card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, lieve, zachte kaart, Ankie!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ankie what a pretty card!
    Thanks so much for joining LIM this week
    Anne
    Less is More Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very pretty anke
    Love how you used the punches for this weeks challenge. Thanks for joining us at Less Is More
    Jen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab design for the Less is More challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen