Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 28 mei 2014

Herinner je gisteren, ...

Vanmiddag een kaartje voor de Cards en Scrap Challenge van deze keer. Deze keer is er een schets en moet je een digi-tekst-stempel gebruiken die je bij hen op de site kunt vinden.

Dit is de schets:


En dit mijn uitwerking. Ik heb gebruik gemaakt van een papierblokje met de naam Happy days. Hierin vind je allerlei nostalgische designpapiertjes. Dat vond ik juist wel erg toepasselijk bij deze tekstdigi.


5 opmerkingen:

  1. Zo jij bent snel! Prachtig kaartje is het geworden. Ik heb even op je blog rondgekeken, maar er staan prachtige kaartjes op. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ankie, wat leuk gedaan!! En de combi met de tekst is idd erg toepasselijk. Bedankt voor uw deelname aan de Cards&Scrap Challenge!
    Groetjes Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele mooie kaart en de sketch ook heel mooi uitgewerkt.
    Fijn dat je meedoet met Cards en Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Ankie!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    We hopen dat je de volgende keer ook weer met onze uitdaging meedoet!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen