Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 29 april 2014

Pssstt...

Mijn tweede kaartje van vandaag is het kaartje aan de hand van de schets voor Less is More. Ik heb het lekker vrolijk gemaakt o.a. met het papier uit het paperstack blok dat vorige week mocht ontvangen als prijsje van de SU-per challenge. Speciaal voor Nina die de prijs mij heeft toegestuurd.

De basis is een vanillekleurige kaart en daar heb ik eerst een cirkel uit geponst. Vervolgens met het rood-witte papier een cirkel gestanst en die vervolgens met een scallopcirkel nog een keer zodat ik een mooi randje kreeg voor op de voorkant van de kaart.
Daarna met de uilenpons een uiltje gemaakt en aan de binnenzijde achter de opening geplakt. Twee rode cardstock bloemen geponst met de Pansy punch en twee kleinere bloemen met de Petite Petals punch. Deze op elkaar geplakt en voorzien van een glittersteentje. De ogen van de uil heb ik deze keer niet met de pons gedaan, maar daar heb ik wiebeloogjes voor gepakt.


3 opmerkingen:

  1. This is great fun Ankie!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ankie what an adorable owl!
    Thank you for your LIM entry this week
    Anne
    Less is More Designer

    BeantwoordenVerwijderen