Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 10 januari 2014

Als oma mocht ik een bijdrage leveren ....

... aan de geboortekaartjes voor mijn jongste kleindochter Joanna.
Het begon allemaal tijdens onze zomervakantie vorig jaar. Ik had mijn Copic markers en diverse afdrukjes meegenomen om, 's avonds als het te koud of te donker was om buiten te zitten, lekker te gaan zitten kleuren. Nu had dat ik allemaal op tafel uitgestald staan, toen mijn jongste zoon en schoondochter een dagje kwamen buurten met hun zoon. Tijdens dat bezoek zag mijn schoondochter een afdrukje van een Wild Rose stempeltje dat ik net had ingekleurd en dat nog lag te drogen en zij was meteen heel enthousiast. Dit was gaaf om als geboortekaartje te gebruiken zei ze, en ook mijn zoon was het daarmee eens. Afijn ik kreeg al visioenen dat ik 100 of meer afdrukjes moest gaan inkleuren, maar nee dat hoefde niet. Als zij alleen dit ene plaatje hadden was het genoeg. Ze zouden een vriendin van mijn schoondochter laten kijken wat er mogelijk zou zijn om een geboortekaartje ervan te maken. SPANNEND ... Toen ik ergens eind november vroeg of ze nog wel eens wat met het afdrukje hadden gedaan, werd me verteld dat ze er een heel leuk kaartje van hadden weten te maken, maar ze konden het me nog niet laten zien omdat ik dan meteen de namen zou kunnen zien die ze bedacht hadden. (zowel voor een jongen als voor een meisje) Afijn om een lang verhaal kort te maken: afgelopen dinsdagavond is Joanna geboren en ik vond vanochtend het kaartje in de bus; en ik moet zeggen dat ik meteen heel aangenaam verrast was. Wat was dat leuk geworden. Ook de binnenkant en de achterkant van het kaartje bevatten elementen van de vlinders en de bloemen die op de voorkant staan. Ik heb meteen mijn zoon en schoondochter gebeld die heel erg moesten lachen om mijn reactie. Ik mocht van Richard wel de voorkant van het kaartje op mijn blog zetten maar de rest liever niet omdat niet alle persoonlijke gegevens openbaar hoeven te worden. Maar neem van mij aan: het kaartje is echt helemaal àf!
En het allerverrassendste was dat op de achterkant een kleine versie van mijn "kaartenhandtekening" is geplaatst. Hoe lief is dat! Ik heb hier echt staan blozen toen ik het zag hoor, dit had ik echt, echt nooit gedacht.
En dan nu het kaartje:


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en wat ontzettend leuk dat ze daar een door jou ingekleurde stempel voor hebben gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en wat ontzettend leuk dat ze daar een door jou ingekleurde stempel voor hebben gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kan je zeker trots op zijn Ankie.
    Het is echt een schitterend kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ankie,
    Proficiat met de kleine meid.Super gaaf dat ze jouw afdrukje hebben gebruikt op het kaartje.Daar mag je zeker wel trots op zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super mooi uit en van harte gefeliciteerd
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooi en lief kaartje. Daar mag je zeker trots op zijn.

    En nog gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochters, afgelopen periode.

    Fijn weekend.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ankie, wat super, dat je een bijdrage heb mogen leveren aan het geboortekaartje, en wat zal dat spannend geweest zijn. Ten eerste natuurlijk hoe het met de kleine zal zijn, maar ook hoe zie het kaartje er uit. Vergeet je het in februari niet mee te nemen, als we bij elkaar komen. lieve groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Henrike, ik hoop er aan te denken. Ik zou in elk geval een paar exemplaren extra krijgen om mee te showen :-)

      Verwijderen
  8. GAAAAAAFFFF wat een eer Ankie!!! Echt super leuk als het wat droger weer is wil ik het kaartje graag in het echt aanschouwen!!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Sharon, ik heb net twee extra exemplaren mogen ontvangen. Als ik eraan denk heb ik er woensdag één in mijn tas zitten :-)

      Verwijderen