Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 24 juli 2013

In de tuin

Hallo allemaal, daar ben ik weer. Nee, met dit weer komt er niet echt veel uit mijn handen. Zit veel met mijn computertje op schoot wel veel ideeën op te doen via Pinterest maar veel verder kom ik. Ik wil niet klagen en dat zal ik ook zeker niet doen, maar met dit warme en vaak toch ook nog wel vochtige weer heb ik heel veel last van mijn handen en kan dat hele fijne werk haast niet voor elkaar krijgen.
Omdat ik deze week toch wel weer met de uitdaging van Cards en Scrap wil meedoen, heb ik vanochtend in alle vroegte een geschikt plaatje gezocht en in zitten kleuren. Na het drogen heb ik er meteen een kaartje van gemaakt. En gelukkig is het ook nog naar mijn zin geworden. Hieronder zie je het resultaat. Ennehhh, Nicolette ik weet dat je regelmatig langs komt op de blog: dit is er weer eentje van jou :-). Thanks daarvoor.




4 opmerkingen:

  1. Leuk, vrolijk kaartje!
    Sterkte met het weer...ik ben ook geen an van 30+, hier in Gorinchem is het vandaag in ieder geval een stuk aangenamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart en wat een leuke stempel zeg!

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi kaartje heb je kunnen maken ondanks deze warmte. Lief afdrukje ook. Hoop dat het snel weer wat beter gaat met je handen.
    Fijn dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje.
    Leuk dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen