Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 16 juli 2013

Een vrolijke boel

Hoi allemaal,

De nieuwe nieuwe uitdaging van Cards en Scrap is heel makkelijk deze keer: nl ALLES MAG, als het maar een kaartje is dat nog niet eerder op je blog heeft gestaan. Laat ik nu een heel vrolijk en fleurig verjaardagskaartje klaar hebben liggen dat ik nog moest posten. Dus hier is ie:


7 opmerkingen:

  1. Hallo Ankie,

    Zo, jij bent er snel bij:))

    Wat een leuke en vrolijke kaart, vlinders doen het altijd goed...

    Gezellig dat je weer meedoet met onze uitdaging.

    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad erg vrolijk..
    en super snel

    leuk dat je meedoet .
    Knutselgroet,
    Anja Bruynen
    DT-Cards&Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en vrolijk kaartje, Ankie.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk! Heel vrolijk kaartje!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creatie heb je gemaakt voor het blog van Cards&Scrap!
    Wat leuk dat je meedoen met deze uitdaging.

    Groetjes Noriko
    C&S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, Ankie!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty! Leuk dat je mee hebt gedaan met C&S.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen