Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 17 april 2013

Cards and Scrap Challenge bijdrage

Hoi allemaal,

Wat een prachtige dag vandaag! Het beloofd 18 graden te worden, en het allerfijnste is dat ik mag vandaag mijn verjaardag vieren, hoe leuk is dat? Dat om te beginnen is natuurlijk het mooiste, zeker als je je realiseert dat niet iedereen zo gezond en fit mag blijven. Ik hoor regelmatig in mijn omgeving van mensen die ernstig ziek zijn of zelf overlijden op jonge leeftijd. Nee, ik ben echt een heel dankbaar mens dat ik daar tot op heden van verschoond mag blijven.
Maar genoeg over mij: Gisteren kwam de nieuwe uitdaging van Cards and Scrap op de site en daar vragen ze je om een kaart of LO te maken met vlinders. Yes! Spekkie naar Ankie's  bekkie. Laat ik nu net vorige week in de 'vlindermood' geweest zijn en een aantal vlinderkaartjes hebben gemaakt. Alleen die heb ik nog niet allemaal geplaatst dus ik heb deze week een mazzeltje. Ik hoef niet apart aan de slag deze keer. Het is een SU producten kaartje, behalve de tekststempel want die is van het merk Inkerbellstamps dat verkrijgbaar is bij het Stempel Atelier. Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden. In elk geval is het een vrolijk/feestelijk kaartje geworden.


10 opmerkingen:

  1. Hallo Ankie.

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk nog vele gezonde, gelukkige en creatieve jaren toegewenst.
    Je hebt een leuke kaart gemaakt met de vlinders en de tekst is erg mooi.

    Fijne dag vandaag .

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd. En weer een mooie kaart, dat je nog heel veel kaarten mag maken.
    goetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie vlinders fladderen er op je kaart :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag Ankie, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Je kaartje is weer prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ankie,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, inderdaad een prachtige dag vandaag om je verjaardag te vieren!
    Je kaartje is ook weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi vlinderkaartje heb je gemaakt! Ze springen er heel mooi uit op die zwarte achtergrond! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een prachtig vlinderkaartje is dit!!

    Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de vlinder-challenge bij C&S!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De gekleurde vlinders komen prachtig uit op deze cas-kaart!


    Fijn dat je meedoet op het
    Cards & Scrap Challengeblog!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! De kleuren zijn ook echt super!
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen