Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 2 april 2013

Babykaartjes a la Hélène

Laatst zag ik bij Hélène op het blog zulke gave babykaartjes dat ik ze op mijn manier heb nagemaakt. Heel eenvoudig, wit cardstock van SU, Saharasand en Melon Mambo voor de roze olifant en Bashful Blue voor de blauwe olifant. Vervolgens de tekst uit de Itt Bitty Banners serie waar ook framelits bij horen en uiteraard heb ik die gebruikt om de tekst uit te stansen. Op de bloem van het gekleurde olifantje zit een ienieminie plakpareltje als hartje. Zelf vind ik de roze wat leuker omdat die wat meer spreekt. Ik had eerst de blauwe gemaakt en had het idee dat ik iets "miste". Toen heb ik bij de roze de olifantjes gemat op een stukje Melon Mambo cardstock en dit spreekt inderdaad veel meer. De volgende keer doe ik dus bij de blauwe versie ook zoiets. Dit is nl. wel een kaartje om te onthouden. Simpel en snel klaar maar met een geweldig effect.

Hélène, bedankt voor het gave idee.



7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaartjes Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ankie,

    Wat heb je leuke babykaarten gemaakt.
    schattig met die olifantjes.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn inderdaad erg gave kaartje, ik houd wel van de strakke stijl! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef je helemaal gelijk, het matten maakt het kaartje sprekender. Maar allebei zijn ze mooi.

    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt Ankie. Heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gedaan!... Ze zijn prachtig! Het is inderdaad een eenvoudige manier, met een geweldig reultaat.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen