Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 22 maart 2013

SU-per challenge

Hoi allemaal, hier ben ik met een tweede kaartje voor vandaag. Iets héél anders dan het kaartje van vanochtend. Dit is mijn bijdrage voor het nieuwe SU-per challengeblog. Daar vroegen ze dit keer om een heus voorjaarskaartje. En tja, toen kreeg ik natuurlijk al een beetje de lentekriebels in mijn vingers. Ik heb heerlijke fleurige kleurtjes uitgekozen en wat vlinders en een tekst van SU. Tot slot nog een klein randje papier in bijpassende kleuren en een stukje koord met kwastjes dat ik van de week vond. Dit is van Artemio.


11 opmerkingen:

  1. Deze mooie kaart geegt echt wel een lentegevoel. De mooie frisse kleuren en de leuke vlinders, meer lente kan er op een kaart niet op.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart zo met die vlinders.

    Fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Ankie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beiden kaartjes zijn prachtig hoor!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh wat een mooie kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n mooi kaartje heb je weer gemaakt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke lentekleurtjes en vlindertjes horen helemaal bij de lente. Ik kan niet wachten totadt ze weer vrolijk rondfladderen. Benakt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig kaartje hoor Ankie!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kaartje! Leuk dat je mee doet met SU-per challenges! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige, vrolijke kaart met al die vlinders. Leuk dat je meedoet met de SU-per challenge!
    Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf! Super leuke kaart is dit geworden, lekker speels! En ik heb een zwak voor vlinders hihi ;)

    Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen