Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 23 maart 2013

Na regen komt zonneschijn

Vandaag een beterschapskaartje, gemaakt mijn nieuwste SU producten. Ik had een week of twee geleden een flinke bestelling gedaan en ik probeer zo af en toe toch iets van die nieuwe producten te gebruiken. De parapluutjes hebben jullie al eerder van me gezien dacht ik maar die laars nog niet. Die stempelset (bootiful occasions) vind ik zo leuk. En dan vooral deze kaplaars. En omdat ik het toch wel erg veel wit vond, heb ik met bijpassende fineliners drie kaders om elkaar heen getekend.
Dit kaartje is tevens gemaakt als wekelijkse bijdrage voor Scrapmydream.


Oh en vandaag ga ik heerlijk weer een workshop volgen bij Maaike. Ben heel benieuwd wat we gaan maken. Ik heb er zin in!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel leuk kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk kaartje, leuk de kaplaars
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaart, Ankie. De laarsjes komen goed van pas.
    Nog een fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gedaan weer Ankie, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje Ankie! Enne ... het was weer gezellig hè, vandaag?
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen