Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 9 februari 2013

Om nog even in bruintinten te blijven ...

Mijn kaartje gisteren was al bruin en ook vandaag heb ik een kaartje met bruintinten. Nu echter gecombineerd met de kleur zalmrood. Dit papier  en de doily is van SU. Het afdrukje is uiteraard van Magnolia en ingekleurd met copics. De parelknoop heb ik gekocht bij de papiergroothandel toen we voor de winkel e.a. moesten halen. En daar zag ik deze geweldige knopen. En ook het twine komt daar vandaan. Lekker neutraal crème-wit. Het vlindertje is er een die overgebleven was van een vorig kaartje is gemaakt met de Die van SU.


Zojuist zie ik dat er bij Time for Magnolia Challenge een uitdaging is en waarbij "Alles mag" het thema is. Dus daar wil ik dit kaartje dan maar gelijk aan mee laten doen.

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ankie,
    Een hele leuke kaart en vindt de kleuren heel mooi die je hebt gebruikt.
    Ik wens je een hele fijne dag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart weer Ankie, prachtig hoor !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met een lief stempeltje erop! Je kaart in je vorige post is ook heel erg mooi, heel stijlvol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met een lief stempeltje.nu zie ik dat je het afdrukje ook zo door het jaar kan gebruiken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Ankie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Ze zit daar zo lief met haar hoedje
    Fijn weekend.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Ankie. Een beetje herfstachtig, maar ik vind dat wel mooi!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat n mooie kaart heb je gemaakt Ankie en leuk dat je mee doet met de Time for Magnolia challenge!

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen