Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 6 februari 2013

Nieuwe uitdaging van Elke kaart een feestje

Hoi allemaal,

Zoals jullie gisteren hebben gezien ben ik echt wel een beetje aan het voorjaar toe. Ik ben niet zo'n wintermens dus na verloop van tijd wil ik voorjaar. Vandaar ook dat ik bij de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje niet het optionele thema van de sneeuwpop heb toegevoegd. Uiteraard heb ik wel gewoon de schets gebruikt, maar voor mezelf toch maar een beetje voorjaarsachtig kaartje gemaakt weer. Wel heel anders dan het kaartje van gisteren, zonder cute stempel, maar mijn man zag het kaartje gisteravond en was meteen heel enthousiast.
Vorige week heb ik een nieuw pakket met materiaal van SU binnen gekregen (een productshare die we via Maaike konden doen, zo handig dan heb je veel dingetjes en van alles wat. vindt je dan iets heel erg leuk kun je het alsnog bestellen en valt iets toch wat tegen, dan heb je er niet zoveel van dat op de plank blijft liggen)
en daar moest ik natuurlijk wel gelijk wat mee doen. En wat een mooie dingen zitten daarbij zeg. In dit geval heb ik het designpapier en de doily van SU gebruikt, de bloemen en de parels komen uit mijn eigen voorraad.


17 opmerkingen:

  1. ohhh Ankie,die is schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitternd kaartje heb je gemaakt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een mooie kleurtjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en wat heb je prachtige papier gebruikt.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Ankie, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Morning sweetie this is just gorgeous, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stijlvolle kaart en mooi papier.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden, Ankie, mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Gezellig dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie en hele chique kaart! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een supermooi kaartje geworden Ankie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi ankie,

    Wat een mooi kaartje zeg!! Erg mooi gemaakt!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha die Ankie,
    Wat een leuk en bekend papier heb je voor deze kaart gebruikt. Ik vind hem super leuk. Mooie kleuren bij elkaar en die bloemen zo leuk!!
    Gezellige groetjes maar weer...Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje heb je gemaakt, mooie kleurtjes en papiertjes! Gezellig dat je met ons meedoet bij EKEF deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooie kaart Ankie, maar dat had ik al gezegd op het blog van Scrapmydream ;-)
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met de schets geworden!
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart van deze schets!
    Ik heb ook wel zin in het voorjaar!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen