Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 16 februari 2013

En nog een leuke uitdaging vandaag

Hoi allemaal, daar ben ik weer. Vorige week heb ik mijn nieuwe SU stempels binnen gekregen en daar zit zo'n  mooie "builders" stamp van een roos bij. En toen ik vanochtend op het blog van Sc@p-Cards Challenge de uitdaging zag om een kaartje te maken met rozen, had ik meteen een idee hoe en wat ik wilde maken. Vanmiddag ben ik er even een half uurtje voor gaan zitten, en ik moet zeggen dat het resultaat nog mooier is dan dat ik in gedachten had. Ben benieuwd of deze door 'test' van de uitdaging heen komt.
Ik lees graag wat jullie ervan vinden.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie,

    Je kaartje staat op ons blog hoor;) Ik weet ook niet wat er fout ging. Je kaartje is superrr. Wat een mooie stempel. Wouwww. Echt prachtig.
    Een superstijlvolle kaart zo.

    Leuk dat je meedoet met onze challnge;)

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Ankie, helemaal gaaf! Wat een mooi effect hè met die kleur blauw!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen