Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 12 februari 2013

Elke kaart een feestje

Hier mijn uitwerking van het thema van Elke Kaart Een Feestje"Liefde/Valentijn/Trouwen en alles wat met liefde te maken heeft"
Ik maakte voor vrienden van ons die begin maart gaan trouwen dit kaartje. En dat past heel mooi in het thema, dus ... 1 + 1 = 2. 

Het is een CAS kaartje geworden. Ik heb al vaker van dit soort kaartjes gemaakt maar de reacties zijn altijd heel positief dus ook deze keer maakte ik een soortgelijk kaartje.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie,

    Wat een succes kaart zeg!! Ben er helemaal weg van!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje heb je weer voor valentijn gemaakt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Ankie!
    Fijn dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.
    Simpel en heel mooi.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie krachtige kaart Ankie.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige kaart heb je gemaakt voor de uitdaging bij EKEF.
    Bedankt voor je deelame.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen