Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 16 januari 2013

Serie 10x10 cm kaartjes voor Ekef

Goeiemorgen allemaal,

Een aardige sneeuwlaag buiten, en temperaturen waarvan je zegt: heerlijk weer om bij de kachel te zitten met een boekje, of ... zoals ik dan graag doe, is mezelf opsluiten in mijn hobbykamer en gezellig aan de knutsel. Dat is dus ook wat gistermiddag heb gedaan. Ik wilde nl. mijn kaartjes voor Elke Kaart Een Feestje maken. Die uitdaging is deze keer: maak een serie van 10x10 cm kaartjes. Oh en dat vind ik altijd zo heerlijk om te doen. Ze zijn klein, maar fijn en lekker snel klaar. Dus gistermiddag heb ik er vier in een klein uurtje gemaakt. De layout van alle kaartjes is hetzelfde (de serie dus) alleen de kleuren en de teksten verschillen.
De producten die heb gebruikt zijn - op uitzondering van de parels en de tekst op het roze kaartje - allemaal van Stampin'up. Mijn vriendin Maaike is nl. ook demonstratrice en ik ben een van de dames die haar af en toe helpt met wat dingen uitproberen en voorbeelden maken. Laatst kreeg ik van haar een serie designpapier dat past bij de kleuren inkt van SU die ik al jaren gebruik.


En als ik ze er dan per 2 tegelijk uitlicht zie je misschien wat meer de details. Het is een kaartje met de boodschap, ik denk aan je, een geboortekaartje voor een meisje, een verjaardagsfelicitatie en een Valentijnskaartje.



12 opmerkingen:

  1. Beautiful, elegant cards, love all the different colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice nice nice!!! Super gezellige kaarten Ankie!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten. Mooi in al die verschillende kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Ankie, wat ziet dat er gaaf uit! Enne ... bedankt voor het reclame maken hè!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke serie kaartjes en gezellig dat je weer met ons meedoet Ankie.
    Groetjes Aletta namens Elke Kaart Een Feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn prachtige kaartjes geworden! Heel mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een serie leuke kaartjes Ankie!
    Leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige serie. Leuke kleuren!
    Bedankt voor het meedoen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat zijn jouw kaartjes mooi, Ankie!
    Leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt voor de uitdaging van EKEf Ankie ... Bedankt voor het mee doen deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen