Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 11 januari 2013

Een winterstafereeltje

Als we de weermensen mogen geloven wordt het de komende dagen toch echt een beetje winter. In elk geval is de temperatuur vandaag al een flink stukje lager dan de vorige dagen en ik dacht bij mezelf: om alvast in winterse sferen te komen: ik maak een winters kaartje. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een deel van een "oude" kerstkaart en heb dat een soort van gescrapt tot dit winterse kaartje.
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Laat een reactie achter in het reactieveld. Die worden altijd met veel plezier gelezen. Helaas zag ik de afgelopen dagen maar weinig reacties voorbij komen. Of heel blogland is ziek of men is de kaarten een beetje beu. Wie zal het zeggen?


5 opmerkingen:

  1. Nou we zijn je kaartjes absoluut niet beu hoor Ankie, er zijn volgens mij inderdaad veel mensen ziek om ons heen, er zijn er ook die momenteel druk met anders dingen bezig zijn, anderen hebben weinig inspiratie heb ik gelezen en wat ik ook zag bij mij dat er wel reacties binnenkomen in mijn mailbox maar die zie ik ook niet op mijn blog, dus misschien is dat wel de reden. Ik vind je kaart helemaal super geworden, wat schitterend gedaan zo, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje hoop dat we dit nog in het echt de komende weken te zien krijgen.Hou wel van een dikke pak sneeuw.Ben je kaartjes nog lang niet beu!!!!!ik zou zeggen ga gewoon lekker door.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Ankie.

    Groetjes en een fijn weekend.]

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee joh!!! Wij zijn de kaartjes helemaal niet beu!!
    Ik bekijk ze erg graag!!
    een vreselijk leuk kaartje.

    Liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen