Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 14 januari 2013

Een prachtig ornament

Hoi allemaal,

Rond de kerst heb ik bij Maaike een workshop gehad voor het maken van een kerstornament. Die stond ook op de voorzijde van de Holiday mini catalogus van Stampin'up. Erg leuk om te maken. Nu vonden mijn beide schoondochters dit zo'n leuk ornament toen ze het bij mij thuis zagen hangen, dat ik heb voor hen beiden ook een ornamentje gemaakt alleen iets aangepast. Het is nu geen specifiek kerstornament meer maar een mooie bloem. De blauw/grijze hangt nu in Zwolle en de aubergine/groene in Dordrecht. Aangepast aan het interieur van de beide dames.





7 opmerkingen:

  1. Mooie ornament heb je gemaakt geloof het graag dat de schoondochters er blij mee waren ze zijn echt prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg, zien er super uit !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er inderdaad erg mooi uit. Kunnen de kerststansen en stempels het hele jaar door gebruikt worden.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk, ik begrijg dat ze daat blij mee zijn.
    heb wel een vraag wat voor stans heb je hiervoor gebruikt?

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Greet, dit is de set Framelits - Holiday ornaments (bestelnr 127816) van Stampin'up. Hoopg dat je hier iets aan hebt. Groetjes, Ankie

      Verwijderen
  5. Hoi Ankie,

    Wat leuk weer eens wat anders!! Mooi gemaakt ook!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Ankie, ze zijn hartstikke gaaf geworden hoor!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen