Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 24 september 2012

Dream, create and inspire

Het is de laatste maandag van de maand en dan hebben we bij Scrapmydream de uitdaging Dream Create and Inspire.
Aan de hand van onderstaande schets maakten we als DT leden allemaal een kaartje als voorbeeld in de hoop dat we jullie kunnen uitdagen om ook mee te doen. Kijk voor de voorwaarden op het Scrapmydreamblog en doe mee! Er is weer een leuk prijsje te winnen.

En dit is mijn uitwerking:


Het kaartje heeft inmiddels zijn bestemming bereikt en degene die het heeft ontvangen was er heel blij mee.

11 opmerkingen:

  1. Wat een stoer kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart staat nog steeds te pronken op Kaylee's kamer ;-) Hij is zo lekker stoer en mooie frisse kleurtjes.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scheet van een kaart Ankie!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ankie,

    Wat een lekker stoer kaartje heb je ervan gemaakt zeg, enig!!!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi sweetie, this is just adorable fantastic work sweetie, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met een lief en schattige mannetje erop! Ook een mooie sketch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker stoer kaartje, Ankie, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend stoer kaartje is dit geworden Ankie, hij is ook zo mooi met die kleuren. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ankie, ook deze had ik al gezien op ons designblog. Ik vind hem helemaal super!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen