Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 30 juni 2012

Hoera, 1 jaar Copic M.E.

Ik zag op de blog van CME dat zij een jaar bestaan en ter ere daarvan twee gave digi's weggeven, MITS je met de digi's een kaartje maakt en ze bij hen op de blog plaats. Geen probleem hoor. Ik heb via de mail (op hun blog lees je precies hoe en wat) de digi's toegestuurd gekregen en gisteravond en vanochtend vroeg (06.30 uur had ik inspiratie) heb het geheel in elkaar gedraaid. En dit is het resultaat:


Bij het inkleuren heb ik geprobeerd om het heel vrolijk en met zoveel mogelijk kleurnummers in te kleuren. Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb.
R27, YR 86 en 61, Y11, RV 09 en o4, R59, 56 en 46, Y17, 15 en 13, YG05, 03 en 01, E93, E51 en 50, Euu, 43, 42, en 41, Y26, B21, RV04, 02, 00 en 000, BG000, W5, 4, 3, 2, 1, 0 en 00

Ik hoop dat jullie maar vooral de dames van het CME blog het een leuk kaartje vinden net als ikzelf trouwens.

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig lief kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super weer natuurlijk trouwens ik zie dat je die vlaggetjes stans hier hebt gebruikt!!
    Dit vind ik echt super gaaf zeg!!

    Zie je woensdag weer!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen