Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 12 juni 2012

EKEF 119 (tweede plaatsing vandaag)

Hoi allemaal,


Het is tijd voor EKEF want het is dinsdag, dus staat de nieuwe uitdaging op het blog.  De uitdaging is: "EK in Oranje" In de breedste van het EK (voetbal, feestje, biertje drinken, juichen, polonaise)
Gebruik voor je kaart of project de kleur oranje, eventueel aangevuld met maximaal twee andere kleuren. 
Nu hou ik in het geheel niet van voetbal, dus ik ben ook een klein beetje afgeweken van het thema. Ik heb er wel een feestje aangehouden maar dan een verjaardag of zo. En natuurlijk heb ik de kleur oranje wel gewoon gebruikt. Dit afdrukje maakte ik als een vaardigheidsoefening voor het inkleuren van haren en plooien. Niet omdat ik het niet zou kunnen maar meer om nog meer verfijning te kunnen aanbrengen. En ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben met het resultaat. Nu maar hopen dat het bij EKEF ook in de smaak valt.


De afbeelding is wederom een digi van Sureya en het geheel is ingekleurd met de volgende copics:
Gezichtje: E93, 51, 00
Huid: E51, 00
Sieraad op het hoofd en om de nek/oorbellen: BG57, Y13
Sandalen: BG 57
Ogen: E25,23
Mond: R02
Jurk: B37,34, BG05, 02, 01, 000
Haar: E59, 15, 08, YR15

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ankie, wat een gave kaart is dit, maar wat een klus zeg, dat inkleuren van het haar! Supergoed gedaan hoor!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kleurwerk, Ankie!
    Ik vind jouw kaart TOP!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje. Mooi gekleurd.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van EKEF
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gekleurd! leuke kaart. Altijd leuk die afbeeldingen van Sureya, succes met de challenge
    Groet Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ankie.
    Geweldig ingekleurd!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen