Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 30 mei 2012

EKEF 117

PROOST! Dat is het thema van deze week voor de blog van Elke Kaart een Feestje. Nu zag ik bij de voorbeelden en de paar kaarten die al zijn ingediend voor de wedstrijd dat de meeste mensen proosten op een feestelijke gebeurtenis. Maar, als er iemand ziek aan het worden is en flink loopt te hoesten en te niezen zeg je ook proost (of gezondheid). Dus ik ben eigenlijk verder gegaan op dat thema. Het afdrukje van Mo Manning dat ik heb vind ik daar bij uitstek geschikt voor. Ik weet niet of het helemaal de bedoeling was van de gedachte van de dames van EKEF, maar ik ga toch de gok wagen. Niet geschoten is altijd mis tenslotte. En ach, dan spring ik er misschien een keertje uit door op een andere golflengte te denken. Niets mis mee toch?
En dit is dan mijn kaartje geworden:


En dit staat er dan op de tag


Ik heb als achtergrondpapier gebruik gemaakt van MME (Christmas collection) en Echopark (het bolletjespapier)

Het afdrukje is ingekleurd met de volgende copicnummers:
Gezichtje: E93, 51, 00
Haar: E44, 43, Y28, 23
Sterren op de pyama: R46
Pyama: C5, 3, 1, 00
Sloffen: E59, 57
Ochtendjas: B26, 24, 21
Tissuebox: C1, 0, R39, B00
Tissues: G000
Grond: E74, 71, 70
Schaduw: W2, 1, 00



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Ankie, leuke digi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, juist leuk dat je "anders gedacht" hebt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is erg leuk geworden!! Origineel! Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart in een mooie model en een hele leuke afbeelding! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Ja zo kun je het ook bekijken ;)
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Ankie, ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, om het op die manier te bezien!
    Hartstikke leuke kaart!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ankie,

    Wat een creatief idee en wat een superleuk kaartje!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart...en ik zeg: Proost!!!
    Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen