Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 18 april 2012

Elke kaart Een Feestje uitdaging 111

En dan is het alweer woensdag en dus tijd dat ik mijn kaartje voor de uitdaging van EKEF wil plaatsen. De opdracht was een kaart met zelfgemaakte bloemen. Dus... eerst een kaartje gestanst in de vorm van een grote bloem. Toen een kleinere stans met papier van MME (be happy, gekocht bij Scrapmydream)als hart van de bloem. Daarom weer een kleinere stans met het Penny Black afdrukje dat de schone naam: daydream heeft. Het meisje is ingekleurd met Copics. De bloemetjes heb ik gestanst met diverse stansjes uit restjes van het MME papier en het geel van de kaart zelf.


En dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:

Gezicht: E93, E53, E51
Huid: E53, E51
Haar: E25, E23,Y23
Bloem: YG97, YG95, R14, R02
Sokje: E71, E70
Schoentjes: E59, E57, E55
Jurkje: E15, YR24,Y17,Y23, Y21,E50
Schaduw: W1, W0, W00
Lucht: BG10

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en mooi kaartje ankie, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart Ankie succes bij eKeF
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ronde kaart heb je gemaakt Ankie! En die bloemen zijn super. Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en super leuk kaartje Ankie, mooie kleurtjes en schattig stempeltje.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schattig kaartje. Leuk idee de bloemvorm
    en een schattige stempel
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

    Groetjes,
    Peggy Dt-Ekef

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi, je hele kaart is een bloem!! Schattige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig bloem kaartje Ankie, super!!
    Leuk dat je mee doet met EKEF!
    Zou je misschien een link willen maken naar het EKEF blog, alvast bedankt.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marja, dank dat je me erop gewezen hebt. Met het nieuwe blogger is het allemaal nog een beetje zoeken daardoor ben ik het wellicht vergeten. Ik heb mijn fout hersteld hoor. Ankie

      Verwijderen