Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 3 april 2012

Elke Kaart Een Feestje uitdaging 109

En dan is het alweer dinsdag en is er bij EKEF een nieuwe uitdaging. Daar kan ik zo naar uitkijken, heb er zoveel plezier in om daarvoor kaartjes te maken. Dus vanochtend was één van de eerste dingen die ik deed kijken wat de uitdaging deze keer zou zijn. En deze keer was het een schets en een optioneel thema 'attitude'. Ik vond dit afdrukje van Mo Manning wel erg grappig daarvoor. Ik heb geprobeerd om het in de Hollandse kleuren te houden. Dus eigenlijk een kleine persoonlijke uitdaging aan de bestaande toegevoegd. En ik moet zeggen dat ik er tevreden naar zit te kijken nu hij zo op mijn knutselbureautje staat te pronken.

13 opmerkingen:

  1. Hij is leuk, wat een leuke kaart zeg ik vind het een toppertje Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige stoere kaart Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Grappig dat t net is alsof 't ventje dat 'bordje' met tekst boven z'n hoofd houdt!

    Groetjes Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kaartje Ankie, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kaartje geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ojaaa deze vind ik echt geweldig. Wat een super eigenwijze digi, de vrolijke kleuren en de sterren maken de kaart helemaal top.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje met mooie digi.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van
    EKEF.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk deze vrolijke kaart, top die kleuren en die sterren.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Ankie. Ohw, en wat is het stempeltje lekker eigenwijs. Heel mooi!
    Groetjes Anneke (DT eKeF)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ankie,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Op je mooie kaartje staat anders ook wel een gaaf kereltje. Leuk zijn ze hé de Mo Mannings.
    'k Vind het alleen moeilijk om zo'n kaart met ondeugend plaatje naar iemand te sturen, vind je ook niet?
    Een vrolijk Paasfeest voor morgen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit manneke heeft zeer zeker attitude. Een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig wat een super leuke verjaardag kaart is dat!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen