Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 27 maart 2012

Elke Kaart Een Feestje uitdaging 108

De uitdaging van EKEF deze week was: maak een kaartje met als thema "make me smile". Dat mocht een leuke stempel zijn waar je vrolijk van wordt. En ik word wel vrolijk als ik dit egeltje samen met de twee muisjes bezig zich om dit in hun ogen enorme cupcakeje te versieren.
Het belangrijkste was echter de kleuren te gebruiken die zij op de site hadden aangegeven. Dat kon 1 kleur zijn, maar je mocht ook twee of drie kleuren gebruiken. Uiteraard mochten dierenvachtjes en huid van poppetjes wel de normale kleuren zijn, maar je kaart moest bestaan uit de hoofdkleur(en) die je gekozen had uit het rijtje. En dit is mijn bijdrage voor deze week. Ik blijf gewoon proberen steeds weer mee te doen, want het levert mij toch altijd weer nieuwe inspiratie op om volgens een bepaalde richtlijn (die ik zelf niet zo snel bedacht zou hebben) een kaartje te maken. Vinden jullie het wat? Bedankt voor het langskomen en ik zou het gaaf vinden als je een berichtje achter liet.

8 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart met een grappige stempel Ankie!.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart met de stempel van House Mouse ik vind die stempeltjes heel erg leuk,ik ga je nu ook gelijk volgen Ankie en ik hoop hele mooie creaties van je te zien groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het geworden. Toch nog best moeilijk he, om die kleuren aan te houden. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik elke keer aan een ander kleurtje dacht.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukt, mijn smile zit op de toet....enig je kaart hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt en een hele leuke stempel heb je gebruikt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart, ik vind de stempel erg grappig.
    Leuke kaarten maak je, ben volger van je geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart met een geweldige leuke stempel.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook een leuke kaart Anke, lieve stempel.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen