Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 20 februari 2012

Tea bag - voor een jarige collega

Vandaag kan ik het eindelijk plaatsen. Het is al een paar daagjes klaar, maar ja, mijn collega is vandaag pas weer op het werk en krijgt dan ook haar cadeautje pas. Zij krijgt sowieso een cadeau van de collega's maar ik heb nog een extra verrassing voor haar gemaakt. Ze drinkt graag thee en dat bracht me op het idee om een theeboekje te maken. Maar ja, daar moest natuurlijk ook een doosje lekkere chocolaadjes bij en een tasje waar het geheel in verpakt zit. Dus: Dit is het boekje dat ik maakte:

De voorkant:

Het middendeel

De achterzijde

Het boekje met de cholaadjes

En zo ziet het tasje waar alles in zit er uit.


Ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden. Maar nog belangrijker: hoe zou mijn collega het vinden?

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie heb je voor je collega gemaakt! Ik weet zeker dat ze dat heel leuk gaat vinden.
    Ziet er gezellig uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ankie, ze zijn inderdaad erg leuk geworden!
    Wat mij betreft, mag je daar wel een workshop mee geven hoor!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie!

    Dat is een hele tijd gelden (workshop bij Maaike) Je kaart staat nog steeds bij mij op de kast te pronken. Het tasje + inhoud zijn prachtig geworden. Daar is je collega vast erg blij mee :)

    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ankie,
    Ik kom hier via je schoonzusje!
    Leuk en fleurig presentje heb je gemaakt. Leuk om te maken en weg te geven, maar zeker leuk om te krijgen!!! Ik maakte er een poosje geleden eentje, waar thee en chocola tegelijk in zat http://www.cre-ada.nl/?e=88
    creagroetjes,
    Ada Molenaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig en je collega ook vast wel. En als ze een theeleut is natuurlijk helemaal.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou , laat ik het zo zeggen; ik wilde dat ik je collega was :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo how fabulous! I love the little gift booklet, and such cute characters.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen