Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 24 februari 2012

Neline 40 jaar

Vandaag is Neline jarig en zij is 40 geworden. Ter gelegenheid daarvan deed zij een oproepje om haar een kaartje te sturen voor die gelegenheid. Ik ben er even voor gaan zitten, heb er een avond en een deel van de ochtend over gedaan het afgelopen weekend, maar ik ben heel tevreden met het resultaat. Het jongetje is een digi van Mo Manning dat ik gekregen heb en de tekst op het spandoek en het spandoek zelf heb ik op de computer gemaakt. De letters van de naam zijn van een stans van Tim Holtz. Als het goed is heeft ze de kaart inmiddels ontvangen en ik hoop dat ze hem leuk vind.


6 opmerkingen:

  1. Die zal ze zeker helemaal gaaf vinden Ankie, hij is geweldig leuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,

    Deze is errrg leuk geworden zeg. Wat een gave kaart en zo met die uitgesneden cijfers. Helemaal leuk;)

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaart zeker leuk! Hij hangt hier te pronken hoor;)
    Nogmaals bedankt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje hoor Ankie, super leuke digi en mooie afwerking.

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie en hele vrolijke kaart heb je gemaakt voor Neline! Super leuk met de spandoek! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk kaartje Ankie, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen