Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 14 februari 2012

Happy Valentine

Vandaag kan ik het op de blog zetten: de dingetjes die we afgelopen zaterdag hebben gemaakt bij de Valentijns workshop bij Scrapmydream. We kregen daar een workshop inkleuren met distressink door Hélène. We hebben enorm genoten en plezier met elkaar gehad. Veel geleerd en tips en trucs met elkaar uitgewisseld. We begonnen met het maken van een armbandje, deze workshop werd door Maaike zelf gegeven. Daarna zijn we het doosje gaan vouwen en later kregen we les in het kleuren met distressink met de penseel. Dus niet met een waterpenseel. Erg leuk om te doen. Hélène en Maaike, allebei langs deze weg nogmaals bedankt voor gezellig dag.










6 opmerkingen:

  1. Je hebt hele leuke creaties gemaakt Ankie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je super mooie creaties gemaakt!! Allemaal even prachtig en met heel mooie papier en details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties heb je gemaakt Ankie, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. absolutely fabulous valentine projects with cute little miss tilda!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was zeker een zeer geslaagde dag en vond het erg leuk dat je erbij was. Heerlijk om met elkaar met dezelfde hobby bezig te zijn.
    Je creaties zijn prachtig geworden!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ankie, het was echt erg gezellig met elkaar en Hélène heeft het hartstikke goed gedaan! Fijn dat jij het ook leuk vond om te doen. Enne ... bedankt voor het "lenen" van je foto van het doosje!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen