Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 15 februari 2012

EKEF - gebruik een teddybeer

De uitdaging van EKEF deze week is: gebruik een beer op je kaart. Ik denk dat ik één van de bekendst beren ter wereld - Beertje Paddington - heb gebruikt. Aangezien het achtergrondpapier vrij druk is, heb ik niet al te veel gedoe erom heen gedaan. Het plaatje doet de rest :-)


4 opmerkingen:

  1. Oww dit is echt nostalgie. ZO leuk die lieve paddington.
    Heb er vroeger tal van boekjes gelezen die lieve beer.

    Leukke kaart hoor. Erg mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ankie!
    Leuke afbeelding heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoud siert zeggen ze en dat geldt zeker voor jouw kaart Ankie!
    Bedankt voor je delname deze week bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen